Du har väl inte missat Tofta GIF - Klubbshop
Fotboll

Träningar Lindvallen v.18-19
2021-05-01 08:01

Seniorer får gå på naturgräset fr.o.m. måndagen 3 maj samt ungdomar fr.o.m. 10 maj

Kommunen hålla kvar sin planering oavsett denna nya restriktion om matchstart för ungdomar. Detta för att våra planer ska hålla hela säsongen och den kan bli lång.

Ungdomslag erbjuds träningar på konstgräs, Tängaberg, C-planen och grusplanen. kontakta Fredrik fom ni önskar fler träningstider.

När det gäller installationen av konstbevattning på Lindvallen

Som det ser ut nu är plan att de börja etablering under vecka 17, för att sedan köra igång för fullt vecka 18.

• Vecka 18 är A-planen stängd och seniorlag  tränar på B-planen
  • Vecka 19 är B-planen stängd och samtliga lag tränar på A-planen. Då vi delar på en plan kommer några lag få ändrade träningstider denna vecka. Se planbokning Lindvallen som inloggad ledare

Matchplanering 7mot72023-04-04 09:46
Utomhusträning tillåts2021-01-16 12:52